مراکز خرید تایلند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مراکز خرید تایلند

 

مرکز خرید نارای فند در بانکوک یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک در طبقه زیر زمین، برج رئیس جمهور می باشد و در هتل بین المللی بانکوک ایستگاه چیت لوم واقع شده است و جزء بزرگترین مرکز صنایع دستی کشور تایلند می باشد.این مرکز خرید در سال 1937 توسط وزارت صنایع به عنوان مرکز اصلی پخش و انتشار انحصاری محصولات تایلندی تاسیس شده است. بسیاری از این محصولات را می توانید در بازار حراجی Chatuchak چاتوچاک  نیز در تور تایلند تعطیلات تیر 95 خریداری کنید .مرکز خرید نارای فند یک فروشگاه مستقل است.در این فروشگاه همه نوع از اقلام اعم از پارچه ابریشم،جواهرات،انواع مجسمه, صنایع دستی و… با کیفیت و قیمت مناسب در تور لحظه آخری تایلند پیدا می شود.این فروشگاه  در حال حاضر بزرگترین فروشنده از صنایع دستی در کل کشور را داراست. 

 

 

 

 ایمپوریوم یک مرکز خرید بزرگ و معروف برای خرید برندهای معروف دنیا می باشد.در تور تایلند 95 حتما از اینجا خرید کنید.در داخل این فروشگاه  یک سینما، سالن نمایشگاه، مراکز بازی کودکان و رستوران می باشد.مرکز خرید ایمپوریوم یک فروشگاه بزرگ است که در چند طبقه  ساخته شده است و دسترسی به آن با قطار هوایی بسیار آسان است. در داخل این مرکز تعداد زیادی از فروشگاهها را با مارکهای مختلف بین المللی میتوان در تور لحظه آخری تایلند  پیدا کرد. در داخل این مجموعه می توان انواع لباس،مبلمان، کفش و یا سایر مایحتاج مورد نیاز را به راحتی تهیه کرد.همچنین امکانات دیگری مانند کافی شاپ وسینما و…هم در آن وجود دارد.در این مرکز به دلیل قیمت مناسب اجناس تعداد بازدید کنندگان روزانه بیش از 100،000می باشد که نیمی از آنها مردم تایلند جوان ونیمی از آنها  بازدید کنندگان تور تایلند تعطیلات تابستان 95 از کشور های خارجی دیگر هستند.

 

مرکز خرید ایمپوریوم بانکوک

 

 

مرکز خرید اونیو در پاتایای تایلند یک مرکز خرید در فضای باز است که در اطرافش رستوران ، سینما، باشگاه بولینگ برای مسافران تور تایلند تعطیلات بهار 95 قابل مشاهده است . طراحی کاملا متفاوت این مرکز خرید از مراکز خرید دیگر می تواند یک گزینه جایگزین برای بازدید کنندگان تور تایلند که به دنبال لذت بردن از شیوه زندگی غیر پر سر و صدا در پاتایا هستند , باشد.یکی دیگر از چیزهایی که باعث شده است که  خیابان پاتایا توسعه داده شود وجود این بازار است چون مردم علاوه بر اینکه به این بازار می آیند از مکان های اطراف این بازار هم دیدن می کنند.در این فروشگاه مجهز  یک پارکینگ کوچک برای وسیله نقیله فراهم شده است تا با خیال راحت از امکانات این بازار در تور لحظه آخری تایلند  لذت ببرند.

 

مرکز خرید اونیو در پاتایا





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید تایلند, بهترین مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 11 ارديبهشت 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی